Bra dag än så länge.

Hej hej.

Har rätt nyligen duschat. Var himmla klibbigt. Jag fick sova länge idag, klev upp straxt före kl 13.
Då precis kom j och barnen hem igen från stan. Där var de och köpte en grill till oss så vi kan grilla v i också, utan att behöva våldgästa någon för att äta gott. ;)
Det är en simpel klotgrill bara. Från biltema. Men va tusan de spelar ju ingen roll. Bor man i hus kanske man vill ha ngt annat. Men nu gör vi ju inte det så då struntar vi i det. Haha. Nåja, ska bli gott med grillad kyckling.

Innan de åkte in till stan var de förbi hos Emmy, j's mormor. Hon ringde imorse och beklagade sig över att hon hade misstagit sig för hur mkt det  var jag fyllde i söndags..... hon hade glömt att det var 30 jag fyllde. Hehe.
Mig gör det inget, men hon skämdes tydligen, så j skulle dit för att få lite mer i födelsedagspresent till mig från dem. Fick så jag fick sammanlagt en 500 kr av dem.
Så helt sammanlagt fick jag 2500 kr i pengar, i födelsedags present. Ja sen fick jag även örhängen av j & barnen, en väska, sån kabinväska på hjul i fin modell, mkt fin var den, sen fick vi ju resan till finland & mumindalen också som vi var på 5-7 juli. Fick även en tårtspade i silver av mormor och en fin blomgrupp med ljus. Massage och ansiktsbehandling fick jag också av syrran och Malin, himmla bra grej ska dit o boka tid nån gång i nästa vecka tänkte jag.

Nu kom de hem igen så ska vi grilla lite. Ha de så bra. kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0