Bruten tystnad

Tystnaden som rådde här för ett tag sen bröts... Av lilla jossan som kom ut från sitt rum med dockvagnen!!!!! Och trodde att hon skulle börja leka nu!!?? Mitt i natten. Jag sa till henne, -Men lilla jossan det är mitt i natten, nu ska man sova.
Sen tog jag med henne in till sitt igen, dock försökte hon plocka upp en leksaksbil påväg till sin säng... *hm*

Hon ville absolut inte sova och tjatade om välling också, så hon fick lite grann efter en stund. Dock sover hon inte än, utan j sitter bredvid hennes säng nu så får vi se om hon somnar eller inte... Jag satt där ett tag jag med innan han.

Vi var båda vakna när hon vaknade. Blev en sen kväll ikväll, men det är inget ovanligt för oss.

Nåja hoppas hon somnar snart så vi får sova några timmar iaf.
Det är ju himla kvavt inne också, ingen luft alls känns det som fast man vädrar. Har fönstren öppna i vårt sovrum och även i barnens, sen är balkongdörren öppen här... men de hjälps ju inget. Skulle behöva en takfläkt i barnens lekrum (det är ett rum som är utanför deras rum)..  så de skulle inte bli i deras rum, eller de har ju varsitt rum så, ja de är lite konstigt fördelat här, ett lekrum framför 2 rum... men det är praktiskt.

Sitter här och drömmer om radhuset vi har ansökt om hos vårt hyresbolag. Vill så himmla gärna ha det.
Finns 2 nackdelar med det.... d blir längre till dagis, och längre till mina föräldrar. Men men, det är i ett bättre område!!
Åh f*n jag vill ha det!!!!! Men bara för att jag vill det så mkt så blir det väl inte så.... så jag ska kanske sluta tråna. Men ni får gärna önska på åt mig, 9 juli är sista ansökningsdagen, så vi borde som sagt få reda på det den 10 juli. 2 dagar innan jag fyller 30, så de vore en finfin present!! Men med min otur så ja...... äh nu ska jag sluta tråka er med detta....

Förresten nån som varit i Nådendal, mumindalen? I Finland.. Hur var det?? Vad finns där?? Vi ska dit inom en snar framtid. Hoppas det blir kul.

Nä nu ska man kanske ta o sova då..... ha de så bra. kommentera gärna om du läser. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0