Ganska lungt

Hej hej.

Har nyss kommit hem från sjön. Var och badade vid Vågsjön. Det var sisådär, lite småkallt i vattnet tyckte jag.
Jossan grävde mest i sanden och var rädd för flugor och myror. Amanda och John badade nästan hela tiden, delvis med Amandas uppblåsbara krokodil.
Sen fikade vi lite smörgås och kaka. Nu frammåt kvällen kom moln upp och det blev lite kyligare, så vi packade ihop och åkte hem istället. Barnen o john duschar, sen ska de få gröt och sova.

Jag har ont i huvudet så jag ska vila.

Imorron ska vi nog bada igen och sen blir de en cykeltur, Amanda ville cykla nu men det blir ju lite sent. Vill gärna plocka lite blåbär o svamp också. Får se när det blir.

Ska skölja av mina fötter tror jag är rätt sandig.

Bilder kommer senare ikväll. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0