Misslyckat blä

Uh å blä. blev helt misslyckat av grillningen. :(
En hemsk grillolja vi hade. Fy smakade bara rökt av kycklingen, blev inte alls nån god grillat smak. Jag gillar inte smak av rökt mat. Har äckelkännsla av det sen långt tillbaka. Så himmla tråkigt, jag var ju så sugen på grillad god kyckling. :-(

Buhu.

Bättre med neutral smak då kan man äta det iaf. Eller hemmagjord sånn det är det bästa.

Får väl försöka en annan kväll igen.  Vi har ju inte grillat så många gånger ensamma så man får väl försöka fler gånger så lär man sig väl antar jag.
Så tips emottages gärna!! HUR grillar man bäst?? :-) (Vi har inte tillgång till el när vi ska grilla eftersom vi får gå ner på gården då vi bor i lägenhet).

Korv är väl lättast att grilla antar jag. *S*

Nu ska barnen få kvällsmat...... tätt inpå men men.. de ska även sova tidigt ikväll då eftersom det är dagis på måndag.
De måste komma in i det igen, blir tidiga kvällar alla dagar nu till måndag.

På måndag ska jag leta mattekurser jag ska läsa. Matte a och layout a & b. Eventuellt engelska B med. Svenskan vet jag inte faktiskt måste kolla upp det. Har iaf svenska a.

Hann inte bli nån cykeltur idag. Får väl ta det imorron. Amanda ville ju cykla. O jag ville till skogen med, kolla blåbären o svamparna, kantareller. Nån som plockat nått än? Såg en liten plutt kantarell igår när vi hade badat. Men den hade någon trampat på.....

usch måste förresten skaffa nåttatt sätta för här på balkongen så man slipper se grannarna hela tiden, o kanske slipper deras röklukt, den borde bli mindre iaf...... usch usch.  jag ogillar rökare på balkonger!!!!
Så får ni säga vad ni vill om det. bläk är det! Får in deras lukt i mitt kök o det är inte fräscht.Sen vill jag inte höra kärringens harklande heller, hon verkar ha rökt länge om man säger så. Det är något som jag ogillar starkt!
Vill härifrån om jag säger så, men det är inte så lätt. Finns inte så mkt ledigt här.

Nåja nog om det, men irriterad är jag. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0