Regn regn regn hela tiden.. baka baka baka kaka.......

De bara regnar så då kan jag ändå va inne och baka kaka. Baka baka baka kaka......... OCH tårta då såklart. Men vet inte vilken kaka man ska göra. usch, gillar inte att fylla år. Alltid en massa stök. Jag som inte är duktig på att baka.
Trött är jag också, visst jag va uppe länge men de brukar inte göra mig något. Men jag vaknade varje timma inatt vet inte varför, men man känner sig ju inte utvilad iaf.

Amanda då, stora tösen tyckte hon skulle vakna kl 3.30 inatt!!!! För att sen inte somna om!!!!!!!!!!!! JIPPIII......... NOT!

J lade sig i hennes säng o försökte sova ändå fast hon inte somnade. Så hon sover nu sen snart 3 timmar tillbaks. Jättebra lixom. Hon är omöjlig ibland, har hon fått för sig att hon inte ska somna om trots att det är mitt i natten så förblir hon då vaken. Men hennes humör blir inte sååå roligt att ha att göra med sen. Fy attan.
Hon får sova tills hon vaknar nu då.

Förresten så fick vi inte den där radhuslägenheten trots att vi stått i kö i nästan 1 år. FAN FAN FAN!

Vi får fortsätta att söka, vill inte bo kvar här iaf! BLÄ!! H**** våra grannar mitt emot. Vågar inte ha dörren olåst eller släppa ut barnen själva. De är inte som vanligt folk......för vanligt folk sover inte i tvättstugor emellanåt.......!!! SUCK lixom!

Nu ska jag hoppa in i duschen..... sen baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0