Skönt & POWER MEET

Åh så skönt med en svalkande dusch. Jag duschade nyligen i ganska kallt vatten, och jag har faktiskt inte börjat svettas än... det är ju så varmt inne, har alla fönster öppna tror jag. Lite korsdrag är alltid bra för luften. Och just nu blåser det liiiiiteee ute också.
Håller på att koka ägg just nu, fullkornsmackaronerna blev nyligen färdiga. Ska göra en tonfisksallad på det. Vem vill äta varm mat? Sen ska vi in till stan, oturligt nog, för att köpa present till lilla Ellen som fyller 3 år idag!! Grattis till henne!!!! :-)

Med oturligt nog menar jag att det inte är så bra att ta sig in till stan just denna dag eller i helgen för det är Power Meet på G........ då är det oframkomligt på vissa ställen. Dock måste vi in imorrn igen! För att växla pengar och förhoppningsvis få ny tvättmaskin! Blä. Vill egentligen slippa åka in till stan, men måste man så. Suck.

När jag var yngre och inte hade barn skulle jag till varje pris in till stan den helgen då Power meet var! Hehe.  Alla raggarbilarna var ju coola, och folket med. *ttsss* Men ja det har blivit en folkfest för oss som bor i stan eller i närheten.

Nu ska jag kolla till klockan för äggen.

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0