Vad ska jag göra?

Uh uh.. usch, sitter o slösurfar på nätet, men alla bloggar är lästa, alla sajter e kollade - de jag brukar kolla alltså.
Vad ska jag göra nu???? På facebook händer inget bland mina vänner just nu. Tråkigt. Men jaaa, de e sent iofs så de sover väl, men jag då som är nattuggla till 100% typ, va ska jag göra nu då???

Maken försöker få jossan att somna om i våran säng. Hon vaknade och ville absolut inte sova i sin säng igen. Suck. Får man bli halvt utputtad ur sin säng igen då.

Funderar på en annan grej samtidigt som jag funderar på mitt "surfproblem"... å de e va jag ska göra för fika till födelsedags firandet på lördag. Jo jag fyller visst år, var det nån som sa. Fast inte på lördag utan på söndag. Men vi firar på lördag. För många åker på semester eller packar till semestern på söndagen.
Så det passar bäst på lördagen. Då kanske kanske svärmor kan ta barnen på söndag eftermiddag o ha dem över natten så vi kan åka på bio. :-) Vore trevligt. Har dock inte frågat än men de vore kul, har inte varit på bio på några år faktiskt. Jepp.

Iaf ska vi göra 2 jordgubbstårtor. Och baka bullar. Svärmor gör en smörgåstårta för typ 20 pers också, så de ska väl räcka ska kanske baka nån kaka med...
De blir bara släkt som kommer på lördag, ska väl ha nån typ fest för vänner lite längre fram i juli. Är de iaf tänkt.

Nähä, ska man sova kanske?

Tipsa iaf gärna om sajter man kan besöka när man är en gammal kärring... HAHA *lol*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0