Snorig cykeltur

Snorig är jag, undrar om de är pollenallergin eller inte (mest troligt), eller gräs är jag ju allergisk mot nu, jobbigt är det speciellt som alla klipper gräsmattor ofta. Nös o nös när vi cyklade på vissa ställen så snorgi blev jag. Kliar i halsen med. Har allergitabletter men hade dem inte med mig.

Som sagt, vi tog o käkade mat vid halv 7 ikväll, sen gjorde vi oss klara o cyklade till mina föräldrar. Slängde in lite tvätt i deras tvättmaskin, pratade endel o barnen letade smultron på tomten. Några fanns det iaf.
Sen cyklade vi vidare mot ica, jag behövde lite grejer. Därefter åkte  vi till området där vi sökt en lägenhet för att kika hur det såg ut i verkligheten, har bara sett på bild.
Det såg iaf helt ok ut om man säger så. Vi får bara en granne, perfekt. Ja sen är de fler grannar i andra små byggnader lite längre ifrån i samma område. Det är radhus då. Dock var det inte så stor tomt till som vi trott, men det är en större gräsmatta utanför staketet till tomten...... ja så de kan nog bli bra ändå.
Man slipper denna skiten, att bo här. Usch o tvi!
Vi får se om vi blir erbjudna denna lägenhet eller inte helt enkelt. Men hoppas kan man ju.

Nu småkollar jag på Beck på tv. Sen är de ju den nya serien på 4:an också som jag ska se och sen är det natti natti.
Va ska ni hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0